Silvestr v Krušných horách

Skvěle strávený Silvestr s přáteli v malebných Krušných horách a v krásném penziónu Pegas v Děpoltovicích za úžasnou cenu.

Jak to tak bývá, Vánoce utekli jako voda a je tu ten nejkrásnější svátek hned po Vánocích a to Silvestr. Dlouho jsme s přáteli plánovali, kde bychom „zakotvili“ na Silvestra a po dlouhých domluvách jsme si vybrali nádherný a luxusně vybavený penzión Pegas v Děpoltovicích (asi cca. 10km od Karlových Varů). Za apartmán pro pět osob jsme dali 900,-Kč denně a každý jsme si objednali i plnou penzi za 200,-Kč. Jasně, byla možnost si tam vařit, protože apartmán měl i svojí vlastní kuchyň, ale komu by se chtělo?! Zvláště nám chlapům se tedy nechtělo.

29.12 2009 – První den

Hned jak jsme dorazili na místo, jsme vybalili věci a já hned nasedl na nejbližší autobus do Karlových Varů, kde jsem si prohlídl památky a celé město. Kluci zatím „vyzpovídali“ obsluhu penziónu a vypátrali nejlepší možnost lyžování v okolí. Všichni z naší party prostě milují sníh, někdy mi připadá, jako by se někteří už i na sněhu narodili.

30. 12. 2009 – Lyžování ve ski areálu Boží dar

Druhý den jsme jeli na lidmi nejoblíbenější ski areál Boží dar. Natolik nás tento ski areál zaujal, že jsme si všichni koupili celodenní permošku, která stála 420,-Kč. Málo lidí, skvělý sníh, pěkné holky a suprová obsluha, nic víc si člověk opravdu nemohl přát. Do penzionu jsme se vrátili kolem jedné hodiny ráno, protože kdo nelyžoval na Božím daru v noci, tak jako by "nežil"!

31. 12. 2009 oslava

Silvestr stál za to. Kluci vymysleli, že vezmeme sáně a jedeme na Boží dar udělat tam trochu menší bordel. Kolem deváté hodiny jsme se sbalili a od vedení penziónu si půjčili sáňky. Větší srandu a překvapení na Božím daru, jsme udělat nemohli. Obsluha vleku na nás koukala s otevřenou pusou a lidi kolem nás takové překvapení opravdu nečekali. Někteří se smáli, někteří kroutili nevěřícně hlavou. Po pár hodinách jsme odjeli do Karlových Varů a ještě nakoupili petardy, jen tak na večer pro legraci. Večer jsme popíjeli a slavili ukončení roku 2009. Další skvěle strávený Silvestr s mými přáteli, na který nikdy nezapomenu.

Cena

Celková cena pro jednu osobu byla: 180,-Kč na den za ubytování (či-li 720 ,-Kč za celý čtyři dny) + 200,-Kč za plnou penzi. 420,-Kč + 300,-Kč = 720,-Kč za permanentky + 2000,-Kč ostatní výdaje. Krásný výlet za 3640,-Kč. No neberte to.

cestovatel Jan Kříž | období 22.12.2009 15:12 | Silvestr v překrásných horských oblastech Silvestr na horách |

Kometáře

Zobrazit okolí na mapě

Na této mapě si můžete prohlédnout okolí Krušné hory czech republic, památky, fotky, satelitní a letecký pohled, restaurace i ubytování a hotely, turistické mapy.

Mapa okolí

Zajímavá turistická místa

Bruslení v Městském zimním stadiónu v Kladně

Po úmorných dnech na lyžích, jsme se chtěli trochu odreagovat, a proto jsme se vydali do Městského zimního stadiónu v… Kladno, Czech Republic

Skicross ve ski areálu Klínovec

Jednou člověka omrzí pořád sjezdovat, bobovat, řádit na snowboardu a běžkovat. Klínovec, Loučná pod Klínovcem, Czech Republic

Úžasný den na snowboardech ve ski areálu Luž

Hned den po Vánocích jsme vyrazili s přítelkyní na snowboardy. Bylo to takové malé překvapení po Vánočních dárcích. Luž, Dolní Podluzí, Czech Republic

Silvestr v Krušných horách

Skvěle strávený Silvestr s přáteli v malebných Krušných horách a v krásném penziónu Pegas v Děpoltovicích za úžasnou… Krušné hory czech republic

Zimní Šumava a výlet do přírody

Kdo z vás se nebyl ještě podívat na Šumavě, tak neví o co přichází. Minulý rok jsem vyrazil do Jižních Čech na Šumavu… Zadov Šumava

Vzpomínka na Jizerské hory a penzion Berany

To jsme takhle jednou, když jsem byl ještě dítě, vyrazili s rodiči a sousedy na zimní prázdniny do Jizerských hor.… Berany Jizerské Hory

Zimní dovolená na Šumavě

Jak už bylo předem dohodnuto, vyrazily jsme s přáteli na zimní dovolenou na Horskou Kvildu. Kvilda, Czech Republic

Šumava - silvestr jinak

Po dlouhé době jsme na silvestra zavítaly do Rakouských Alp do oblíbeného rakouského města Ischgl. Šumava, Czech Republic

Šumava jižní čechny

Tentokrát jsem si vyjel na jih Čech, za krásnou přírodou a zachovanými památkami. Národní park Šumava

Praha - hlavní město

Rozhodl jsem se vyrazit na vlastní pěst do Prahy, byl jsem tam už tolikrát, že bych se zde snad nebyl schopný ani… Praha, Czech Republic, Prague, Prag,

Odreagování na Šumavě

Pro někoho se řekne dovolená na Šumavě. Někdo začne ohrnovat nosem a říkat o jeho dovolené ve Španělsku, Řecku a Itálii… Šumava, Bezděkov, Czech Republic

Valentýnský víkend v hotelu Na Jezeře

To, že je zítra Valentýn ještě neznamená, že si nemůžete příští víkend užít romantickou dovolenou plnou klidu a lásky.… Česko, Česká republika, Czech Republic, Romantické pobyty, Valentýn, Romantické dárky

nejvyšší místo na Pasotonale predpoved pocasi spindlerum mlyn jablonec nad nisou koralky Thailand wheather veb kamera kréta Harachov pocasi počasí hallstat online dovolena banglades památky Petrohradu a Tsarskoye Selo

© 2017 Dovolená, cestování a vše okolo. Zákaz kopírování veškerého obsahu (html, CSS, obrázky, texty). Zásady ochrany osobních údajů, nahlášení obsahu. Přepnout mobilní verzi