Romantický víkend ve Švýcarských Alpách

Už nějakou tu dobu chodím s Janou a když se blížilo naše první výročí, musel jsem vymyslet něco speciálního a jelikož se Jana vždycky chtěla podívat do Švýcarska byla to jasná volba.

Balíme a vyrážíme do nejdražší země v Evropě

Musím na začátek říct, že ani pouhý víkend nebyl zrovna levný ale já jsem byl ochoten obětovat své úspory, protože jí mám hodně rád a zatím jsme spolu prožili jen to krásné. Jana byla úplně štěstím bez sebe, když jsem jí ten fakt sdělil. Chytla mě a pevně mě objala a po chvíli se dokonce rozbrečela, jak z toho byla dojatá. Já jen řekl, že se má rychle sbalit a že jí miluju. Opravdu po chvilce byla zbalená, přece jen to bylo pouze na 2 dny a není to zrovna slečna, která by potřebovala nekonečně mnoho hodin na sbalení a to se mi na ní právě líbilo. Já mezitím naložil naše snowboardy. ,,Tak a můžeme vyrazit miláčku“, řekla Jana.

Cestovali jsme autem a proto také vyrazili o den dříve jinak by jsme z toho víkendu moc neměli. Cestou jsme se ještě stavěli na zajímavých místech, abychom si to co nejvíce užili. Když jsme dorazili do Zermattu, světově nejznámějšího lyžařského střediska, před očima se nám zobrazili zasněžené hory, od kterých se odráželi sluneční paprsky a sníh se nádherně třpytil. Navíc byla zrovna modře vymetená obloha. Rychle jsme se ubytovali a vyrazili na svah. Byli jsme tam skoro celé odpoledne. Večer jsme zašli na welness masáž a do vířivky. Další den jsme vyrazili na běžkách na Matterhorn a večer jsme povečeřeli u zapálených svíček. Když jsme se vraceli bylo na mojí drahé polovičce vidět, že jsem jí hodně překvapil a koukala na mě ještě víc zamilovaně než kdy předtím. Báječně jsme si to užili.

cestovatel shorty | období 25.12.2009 12:12 | Romantické pobyty pro zamilované páry Romantické pobyty |

Kometáře

Zobrazit okolí na mapě

Na této mapě si můžete prohlédnout okolí Švýcarské Alpy, památky, fotky, satelitní a letecký pohled, restaurace i ubytování a hotely, turistické mapy.

Mapa okolí

Zajímavá turistická místa

Monako

Monako leží na Azurovém pobřeží při úpatí Alp. Průměrná zimní teplota je +10 °C a letní +24 °C. Srážky spadnou převážně… Monaco
Zobrazit na mapě »

Zážitkový zájezd do Francie

Jeden můj kámoš výhral zážitkový zájezd do Francouzských Alp a samozřejmě by to nebyl on, kdyby o tom pořádně… France Alpy

Romantický víkend ve Švýcarských Alpách

Zobrazit na mapě »

Francie - Nice

Luxusní město Francie, Nice. Nice, France

Salbach primoštěn foto letovisko sivota recko video dlouhodoba predpoved krkonose fotky abu dhabi yas viceroy scotland weather chytání ryb na kypru webcam boracay dovolená v chorvatsku single aktualni teplota moře chorvacko

© 2017 Dovolená, cestování a vše okolo. Zákaz kopírování veškerého obsahu (html, CSS, obrázky, texty). Zásady ochrany osobních údajů, nahlášení obsahu. Přepnout mobilní verzi