Exotická dovolená v Indii

Také si dokonale odpočinete od stresu a počasí v ČR.

Rozmanitá dovolená v Indii

Indie je opravdu nádherná země, ve které můžete zažít jedinečně rozmanitou dovolenou. I když jsem dal za dovolenou pro dvě osoby na sedm dní něco kolem devadesáti tisíc, stejně to stálo za ty peníze.

Po příletu do Dillí, asi něco kolem půlnoci, jsme hned zajeli do našeho hotelu, abychom se osprchovali, ale hlavně načerpali síly na další den. Druhý den ráno jsme vyrazili na prohlídku starého a nového Dillí, což mě velmi uchvátilo. Opravdu jsme zde našli nádherné architektonické zázraky, které i po staletích vypadají moderně a vkusně. Navštívili jsme největší Indickou svatyni – Páteční mešitu, která byla sídlem dvora Velkých Mughalů. Průvodce nás vzal na posvátné místo Rádž Ghátů, kde byl zpopelněn vážený Mahátm Gandhí. Z tohoto místa šel opravdu mráz po zádech. Všude tajemně foukal vítr a neslo se kolem zlověstné ticho. I proto jsem chtěl co nejdříve z toho místa.

Třetí den naší dovolené jsme vyrazili do tzv. Růžového města, které dostalo jméno podle růžové barvy domů historického centra. Zajímavostí je, že tyto domy byly vystavěny podle prvního kodexu stavebnictví.

Ukončili jsme prohlídku Růžového města a vyrazili jsme pomalu, ale jistě na projížďku na slonech v Džajpuru. Naše cesta byla jasná. Na slonech jsme se vyrazili podívat na starou pevnost Ámbér, ve které mě uchvátila nádherná Zrcadlová síň, která vypadala naprosto úžasně.

Nádherná je také observatoř Džantar Mantar, kterou nechal postavit osvícený maharadža Džaj Sinh II. v 18. Století. Dále jsme navštívili palác větrů – Hawa Mahal, kde za šikovně postavenými okny, mohli ženy z vyšších společenských kruhů nepozorovaně pokukovat po dění na ulicích a na náměstí. Také se v tomto paláci nachází velká sbírka zbraní, jak z dob minulých, tak i z dob současných a já, jakožto fanoušek jsem se nemohl této sbírky, která patří soukromému sběrateli, nabažit.

Byla to velice exotická dovolená. Ani nemůžu všechny svoje zážitky popsat, ale pokud hledáte opravdovou exotiku, pak musíte navštívit Indii!

cestovatel Jan Kříž | období 03.03.2010 11:03 | Dovolená na jaře Jarní dovolená |

Kometáře

Zobrazit okolí na mapě

Na této mapě si můžete prohlédnout okolí India, památky, fotky, satelitní a letecký pohled, restaurace i ubytování a hotely, turistické mapy.

Mapa okolí

Zajímavá turistická místa

Indie

Téměř 15 % povrchu země zaujímají Himaláje. Je to nejvyšší pohoří světa, jehož vrcholky dosahují výšky přes 8 000 metrů… India
Zobrazit na mapě »

Exotická dovolená v Indii

Indie je velmi krásná a rozmanitá země. Ve které se můžete těšit na speciální jídla, ale i na krásu přírody a kultury. India

Salbach primoštěn foto letovisko sivota recko video dlouhodoba predpoved krkonose fotky abu dhabi yas viceroy scotland weather chytání ryb na kypru webcam boracay dovolená v chorvatsku single aktualni teplota moře chorvacko

© 2017 Dovolená, cestování a vše okolo. Zákaz kopírování veškerého obsahu (html, CSS, obrázky, texty). Zásady ochrany osobních údajů, nahlášení obsahu. Přepnout mobilní verzi